Teile meeldib laev, kuid teie elukohariigi maksusüsteem või kliima ei ole soodsad?On aeg muuta suunda!
TMI on praegu juhtivettevõtja mitteresidentide väikelaevade registreerimisel Floridas.
Ultraleebete meresõiduseadustega Florida on number üks sihtkoht meresõiduarmastajatele.Lisaks, kui olete sündinud enne 1. jaanuari 1988, ei pea teile meresõiduks isegi paadi juhtimise luba olema.
Veel üks iseärasus on see, et Ameerika Ühendriikides puudub meresõidupiirang, mistõttu saate ühendada Florida ranniku Bahama saartega, avades teile maailmas võrreldamatu ning ainulaadse meresõidu- ja kalastusvööndi.
Iga-aastane laevasõidutasu arvutatakse ainult laevakere alusel (mootoreid ei maksustata) ja see on ainult paarsada dollarit sõltuvalt kere pikkusest.Näiteks on laevasõidutasude suurused (Florida Boat Registration Fees) kättesaadavad järgmise lingi kaudu www.dmv.com/fl/florida/boat-registration.
Enne seilamisega alustamist hoolitseme teie investeeringu õigusliku osa ja iseäranis selle turvalisuse eest.
Enda või ühise nime all oleva registreerimistunnistuse olemasolu on halvim viis paadi omandiõiguse säilitamiseks.Sedasi saate kohtuasjas, mis algatatakse teie tsiviilvastutust kaasava õnnetuse korral, avalikuks teha kõik varad, mis teil on (enda nimel või ühiselt).
Seaduslikult peavad kõik laevad olema kindlustatud.Sellegipoolest soovib tõsise õnnetuse korral iga jurist, kes on spetsialiseerunud kehavigastuste ennetamisele, kindlustuspoliisi piire ületada ja teid isiklikult vastutama panna.Seega, kui kindlustusest ei piisa ja et te ei peaks laeva oma nimel registreerima, siis mida peaksite tegema?
Vastus koosneb kolmest järgmisest osast:
- (1) Laeva registreerimine LLC (Limited Liability Company ehk piiratud vastutusega äriühingu) nime all;
- (2) Selles veendumine et kõnealusel LLCl on ettevõtte juristi poolt nõuetekohaselt koostatud põhikiri;
- (3) LLC registreerimine sellises osariigis, kus on ranged varade kaitse seadused LLCde jaoks, näiteks Floridas, Delaware’is või Nevadas.
Nüüd oletegi sellise LLC aktsiate omanik, mis tagavad teie paadi turvalisuse. Kõik, mida peate tegema, on leida rõngas, et laev kinni siduda.
Enne paadi ostmist võime teile pakkuda kaikoha või kuiva hoiustamiskoha leidmist kaetud ja turvalisel alal, mis on mõeldud alla 40 jala pikkustele paatidele.
Suuremate ja meeskonda vajavate laevade puhul soovitame sõltuvalt laeva kasutamisest kasutada kas Panama või Red Ensigni lippu.
Red Ensigni all olevad Briti jurisdiktsioonid on populaarne valik superjahtidele üle kogu maailma.Muide, 80% kogu maailma jahtidest sõidavad Red Ensigni lipu all.
Briti Red Ensigni 13 offshore jurisdiktsiooni alla kuuluvad Ühendkuningriik, Briti kroonile alluvad alad (näiteks Mani saar, Guernsey ja Jersey) ning Briti ülemereterritooriumid:Bermuda, Gibraltar, Turks ja Caicos, Briti Neitsisaared ja Kaimanisaared. Seega loetakse kõigis nendes jurisdiktsioonides registreeritud laevad Briti laevadeks ja neil on õigus sõita Red Ensigni lipu all.
Red Ensign Group on jagatud kahte territoriaalsesse kategooriasse.
- Esimene kategooria ehk territooriumid, mis võivad registreerida piiramatu kaalu, tüübi ja pikkusega jahte: Ühendkuningriik, Bermuda, Briti Neitsisaared, Kaimanisaared, Gibraltar ja Mani saar.
- Teine kategooria ehk territooriumid, kus saab registreerida kuni 150 brutoregistertonnaažiga (GRT) jahte ja kuni 400 brutoregistertonnaažiga laevu, mida ei kasutata kaubanduslikel eesmärkidel: Falklandi saared, Jersey, Guernsey, Turks ja Caicos, Anguilla, Montserrat ja Saint Helena.
Näiteks võib Gibraltari lipu all sõitva laeva üle kanda Kaimanisaarte registrisse, esitades taotluse vastavale laevaregistrile.
Punane Ensign hõlmab kahte jurisdiktsiooni Euroopa Liidus, kuid ka jurisdiktsioone väljaspool Euroopa Liidu käibemaksuala, nagu Gibraltar, samuti ELi mittekuuluvaid jurisdiktsioone, nagu Mani saar.
Sõltuvalt valitud jurisdiktsioonist on maksustamist ja meeskonnaliikmeid puudutavad eelised olulised.
Kaimanisaarte Red Ensign on laialdaselt tuntud kui kõige populaarsem lipp jahtide seas.
Rohkem teavet: „10 põhjust valida Red Ensign“.
Laevade registreerimine Panama lipu all on hiiglaslik tööstus.
Panama on registreerinud rohkem laevu kui ükski teine riik maailmas: üle 8200 merelaeva sõidavad Panama lipu all (mis moodustab üle 20% maailma tonnaažist, olles suurim ülemaailmne laevaregister).
Põhjuseid, miks registreerida oma paat Panamas, on arvukalt, sealhulgas järgmised:
- registreerimis- ja halduskulud on maailma madalaimad;
- õiguslikud struktuurid sobivad hästi paatide puhul, mida välja renditakse:
- iga-aastased uuendamiskulud on madalad;
- laevade registreerimiseks ei nõuta minimaalset tonnaaži;
- anonüümsus, mis on tagatakse offshore ettevõtete loomisega;
- laevade ostmise eest käibemaksu ei maksta;
- äriühingu aktsiate edasimüük on lihtne.
Laeva võib Panamas registreerida, kui vähemalt pool laevast kuulub Panama äriühingule.
TMI on spetsialiseerunud sellisele registreerimisele ja teie äriühing registreeritakse Panamas vaidmõne tunni jooksul.Selline registreerimine toob endaga kaasa hulga eeliseid, sealhulgas alljärgnevad:
- Panama lipu all sõitva laeva kasutamisest või haldamisest saadud kasumilt ei maksustata;
- laeva omanikust äriühingult saadud dividendide ei maksustata;
- laeva või muu turvadokumendi hüpoteeklaenude väärtpaberite tempelmaks puudub;
- rahvusvahelistes vetes sõitvate laevade ametnike- ja meeskonnaliikmete tasude ega palgamaksude pealt ei maksta tulumaksu;
- laevandusettevõtted on peaaegu igasugusest maksustamisest vabastatud;
- Panama õigusaktid näevad ette, et kõik laevadega seotud dokumendid on vastuvõetavad, kui need on esitatud ametnikele arusaadavas keeles – antud juhul inglise keeles.See säte kiirendab laevade registreerimist ja vähendab tõlkekulusid;
- Panama maksusüsteem on ainult territoriaalne ega sea rahvusvahelises kaubanduses osalevate laevade tulusid maksustamise alla.
Lisaks mainitud registreerimise eelistele on Panamas kaksikregistreerimissüsteem jahtide, paatide või kaubalaevade jaoks.See kahekordne registreerimissüsteem „Dual Registry“ loodi Panama Vabariigis 1973. aasta seaduse nr 3 alusel ja näeb ette, et jahi, laeva või välisriigi laeva, mis on tellitud kaheks aastaks, võib registreerida Panamas ja seda varasemat sama perioodi registreerimist kaotamata.
See lahendus sobib Euroopa laevandusettevõtjatele, kellel on suured tegevuskulud seoses Euroopa riikide lippude kasutamisega.